- МОНОГРАФІЯ. БОРЩ В.І. УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДАМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВЬЯ
- Тема 1. Основи маркетингу в ОЗ. Алгоритм і моделі прийняття рішень
- Тема 2. Бренд лікаря. Бренд послуги.
- Тема 2. Стратегічний маркетинг в ОЗ
- Тема 3 Системи медичного страхування ( прикл. Саудівській Аравії)
- Тема 4. Основи ціноутворення на ринку медичних послуг
- Тема 4. Особливості маркетингу фарм пп. Критерії успішності
- Тема 5. Диджитал-маркетинг Немченко Ганна
- Тема 6. Практикум. Пеливан Кристина. Marketing Campaign ОНМедУ
- Тема.1. Основи маркетингу в ОЗ_Вивчення ринку ОЗ
- Тестові завдання для підсумкового контролю
- Практика. Аналіз медичної страхової системи в Україні
- Навчальний посібник. Методичні розробки. Менеджмент та маркетинг в охороні здоров'я
- Навчальний посібник. Основи мен і марк в медицині. Єрошкіна
- + ВК 1.3 РП_Маркетинг медичних послуг_ДЕННЕ
- + ВК 1.3_Силабус_Маркетинг медичних послуг
- Тест 1. Маркетинг в ОЗ